ریاضی برای زندگی

                                  
                         

       

                                                    



نظرات شما عزیزان:

mehrcute
ساعت16:43---13 اسفند 1393
سلام وبلاگ خیلی خوبی داری معلومه واسش کار وقت گذاشتی
موفق باشی
به وبلاگ من هم یه سر بزن یادت نره بابای
پاسخ:سلام ممنون چشم حتما


باران
ساعت13:56---26 مهر 1393
سلام
منم رشته ام ریاضیه
ولی خب چرا چیزهای کاربردی و بدرد بخور برای امثال من نمیزاری توی وبلاگت؟

پاسخ:سلام.چشم ازین به بعد مطلبای کاربردی میذارم تابدردتون بخوره


مهدیس.توروخدابخونش و..به فکر رفاقتمون باش.
ساعت10:27---5 دی 1392
تو میروی و من فقط نگاهت میکنم، تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم، بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم اما برای تماشای تو همین یک لحظه باقی است برای هدر دادن وقت زمان زیادست اما عشق و توان درس خوندن شاید باشه اما زمانش تموم شدنیست خیلی زود قدر فرصتی رو که داری بدون.نمی دونم چه جوری ازت خواهش کنم که بشی اون فایزه ای که اول سال از دوم ریاضی می ترسیدم چون رقیب سر سختی مثه تو داشتم خودم شاید خیلی نخونم ولی ناامید نیستم امیدم همچنان پابرجاست.امیدتوبرگردون درس خوندن هم یه عشقه به شرطه اینکه خودمونو باور کنیم سر حرفای دیشب تو خودمو باور کردم من خودمو قبول دارم چون هنوز عاشق درسم درسته که بچه های کلاس انگیزه ی آدم رو ازبین می برند ولی خدا بنده گنه کارشو نمی بخشه چون دوستش گنه کار بوده ما هم اگه بخواییم از فرصت سوئ استفاده کنیم ثابت کردیم خیلی پستیم شاید برای شروع کردن کمی دیر باشد اما موفقیت هنوز دست یافتنیست اجی گلم هنوز یاد حرفی که اول سال بهت گفتم هستم اگه رفاقتمون رو قبول داری تلاشتو بکن کاری به نتیجش ندارم توروخدا فقط شروع کن امیدوارم شنبه بگی من تلاشمو کردم بقیش باخدا وخدا هیچ بنده ی زحمت کشی را بدون نتیجه نمی گذارد

مهدیس
ساعت8:38---5 دی 1392
خرج كن ولی اصراف نكن. عاشق شو ولی دیوانگی نكن. آسوده باش ولی بی خیالی نكن. حرف بزن ولی وراجی نكن. دوستت دارم ***********

مهدیس
ساعت16:06---24 آذر 1392
آسمون منو تو یه مدته سیاه شده گفتن دوست دارم كم شده كیمیا شده اون غروری كه گذاشته بودیمش یه جای دنج اومده باز توی قلب من وتو خدا شده اون حسادت هایی كه اول طعم عاشقی رو داشت حالا انگار ارزشش قد یه ادعا شده اون دسا كه داده بودیم توی رویامون به هم تقصیر كیه نمی دونم ولی رها شده ما قرار نبود مثل بقیه زندگی كنیم چرا حرف هامون مث تموم آدما شده گنبد عشق منو تو ضریحاش طلایی بود طلا ها ریخته و جنس گنبدا بلا شده ما رو چشمون زدن ما كه با هم بد نبودیم ما چه تقصیری داری

مهدیس
ساعت20:24---23 آذر 1392
دستمال خیس آرزوهایم را فشردم همین چهار قطره چکید : زنده باد رفیق با معرفت.

مهدیس
ساعت20:22---23 آذر 1392
بهترین سلام روی زیباترین بال کبوتران مهاجر تقدیم به تنها محفل رفاقت.

مهدیس
ساعت20:21---23 آذر 1392
ماکشته ی عشقیم محبت کفن ماست پرورده ی عشقیم و رفاقت هدف ماست.

مهدیس
ساعت20:19---23 آذر 1392
رفاقت غروب بی پایان است که خورشید در حسرت آنست.

مهدیس
ساعت15:43---17 آذر 1392
خدایا
ساده از گناهانم بگذر
همان گونه که ساده ازآرزوهایم گذشتی.


مهدیس(حدیث)
ساعت15:42---17 آذر 1392
ngjk'l lei lhi ;i fn,k kdli ha iv af ghyv jv ld a,n.تبدیل به فارسی کن.

مهدیس(حدیث)
ساعت15:40---17 آذر 1392
پست جدید بذار آجی جون.

mahdis >
ساعت17:02---15 آذر 1392
دل بسته ام به ÷اییز شاید دوباره سر مهر بیایی.

مهدیس
ساعت19:19---6 آذر 1392
نازنیت غصه نخور قصه نویس ما خداست همه نا رفیقند و تنها رفیق ما خداست....

مهدیس 
ساعت14:43---6 آذر 1392
نمی گویم فراموشم نکن هرگز... ولی گاهی به یادآور رفیقی را که می دانی نخواهی رفت از یادش هرگز.... loooooooooooooove

حدیث 
ساعت14:40---6 آذر 1392
آنچه هستی هدیه خداوندبه توست و آنچه می شوی هدیه تو به خداوند است.پس بی نظیر باش

اسما
ساعت23:35---19 آبان 1392
سلام خوبی؟؟؟؟ نه بابا میبینم که کم کم داری پیشرفت می کنی!!!!!!!!!! ماشاالله بگم چشم نخوری!!!
نه ولی خداوکیلی اگه روش کار کنی خوب بشه. موفق باشی دوستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 24 مهر 1398برچسب:, :: 10:26 :: نويسنده : faezeh

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ریاضی برای زندگی و آدرس riazidaneemruz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 10678
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1

چت روم
http://code-java.persianblog.ir/post/15/